Το 2018 πλησιάζει στο τέλος του και κάνοντας μια αναδρομή στις Beauty επιλογές των ειδικών και των Celebrities, ξεχωρίσαμε ένα μοναδικό συστατικό: Η Βιταμίνη C, με τις πολυ-λειτουργικές της ιδιότητες στον κόσμο της υγείας & της ομορφιάς κυριάρχησε σε κάθε ρουτίνα περιποίησης.
Μάλιστα, μια έρευνα που διεξήχθη από το Pinterest, έδειξει ότι τα Pins που σχετίζονταν με Βιταμίνη C ήταν 3379% αυξημένα, αποδεικνύοντας ότι ήταν σίγουρα το αγαπημένο συστατικό του 2018!
Η Βιταμίνη C είναι ευρέως γνωστή για τα αντιοξειδωτικά της οφέλη για το σώμα αλλά και το δέρμα μας, ενισχύοντας εξαιρετικά το κολλαγόνο και επιδιορθώνοντας παράλληλα τις όποιες βλάβες από την έκθεση σε υπεριώδη ακτινοβολία. Επιπλέον, η εξωτερική χρήση Βιταμίνης C θα ενισχύσει τη φωτεινότητα του δέρματος και θα ομαλοποιήσει τον χρωματικό τόνο – γι ‘αυτό μιλάμε πραγματικά για έναν…σούπερ ήρωα στην υπηρεσία της επιδερμίδας μας!
Το καινοτόμο προϊόν της Target Pharma – HYDROVIT PURE VITAMIN C 20% Collagen Booster Monodose περιέχει όλη τη δύναμη της καθαρής, συγκεντρωμένης Βιταμίνης C στην πιο πρακτική συσκευασία μονοδόσεων και σας εξασφαλίζει ακριβώς τη σωστή δόση βιταμίνης C που χρειάζεται το δέρμα σας καθημερινά!
Η μοναδική του σύνθεση από Βιταμίνη C, βλαστοκύτταρα από βατόμουρα και Βιταμίνη Ε δρα στα σημεία ορατών βλαβών της επιδερμίδας και την επιδιορθώνει εκ των έσω. Πιο συγκεκριμένα:
Δώστε στο δέρμα σας τη δύναμη να λάμψει!
Το προϊόν είναι κατάλληλο και για ευαίσθητες επιδερµίδες.
Κάντε εγγραφή στο Newsletter της Target Pharma για να έχετε πρώτοι/ες στο inbox σας όλα μας τα καινούρια προϊόντα & συμβουλές φροντίδας για την επιδερμίδα σας.
Τα απαραίτητα cookies βοηθούν στο να γίνει χρηστική μία ιστοσελίδα, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες, όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Η ιστοσελίδα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά χωρίς αυτά τα cookies.
Τα Marketing cookies χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τις μετρήσεις, τον αριθμό των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, την πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.